I am married

Tyvärr pappa men du fick inte följa mig till altaret, jag har redan gift mig utan ditt godkännande :S Till råga på allt så har jag gift mig med en Syrian så nu måste jag konvertera till Muslim, Allah achmed. Jag är nyss hemkommen från en toppenkväll på vinfesten med alla internationella. Vår lärare bjöd på vin hela kvällen och stämmningen var på topp. Vi skålade flera gånger om på allas språk. SKÅL, SALUT, PROST!!! Förutom att ha gift mig med en syrian (det kommer finnas hundra bilder på vårat bröllopshångel på facebook imorgon) så har jag bekantat mig med en irländsk och en brittisk tjej. De visste från början när de fick veta att jag var swedisch that they gonna looove me,, hahahah. alla älskar svenskar. Min syrianska man lärde mig och spanjackerna en syriansk ringdans, helt fantastiskt. Om 4.5 timme måste jag gå upp, vi ska till Town Hall och folkbokföra oss imorgon :P
Åh jag kommer vara med på bild i en tysk tidning imorgon, en fotograf tog en bild på mig, min man, en tysk och Stefanie från Newcastle, we were brilliant. Sebastian från Tyskland är min nya beundrare, han gör allt för mig, I love it, mohahah, Kära vänner jag borde sova ruset av mig nu!

See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0