Ich lebe

Ja jag lever! Har dock inget internet pa mitt rum an sa just nu sitter jag pa ett internetcafe. Pa mandag börjar skolan och jag kan knappt vänta längre. Ni som känner mig vet att jag är en social jävel som hatar att vara ensam! Jag har knappt sett en levande själ där jag bor förutom tva afrikaner och en kines.. snälla ge mig en europe. Jag har gatt vilse 100 ganger i denna staden men det bästa sättet att lära känna en stad pa är att springa, sa varje kväll tar jag en springtur, springer vilse och springer i evigheter. Min säng är jätteobekväm sa jag har ryggskott, vem är frivillig att massera mig i svanken? Jag kan knappt ga, ser ut som en gamma tant. Detta inlägg skrev jag pa 30 sekunder, nu ska jag vandra hem och äta. Det är dödsvarmt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0