ja må han leva

Jag tror jag sovit en timma, mitt huvud mår mindre bra idag, fan jag har en bula. Vi firade Tottos födelsedag igår med tårta, dunder och brak. Efter paketöppnande, vin, syriansk mat och tårta gick vi till en bar och drack drinkar,, alla erasmus studenter! Det har droppat in lite nytt folk, 8 irländare bland annat.. haha de var lite förvirrade, de trodde jag var från england och Steffi från Sverige, på fyllan är min brittiska accent perfekt. En irländks kille sa till Steffi "Oh your english is very good",, Steffi svarade "is because i´m from england",, hahahahhahaha det var kul. Eller hur? Totto hade glömt sin nyckel hos Laura så han sov hos mig,, världen mest humoristiska sak hände och jag kan fortfarande inte sluta skratta.
Vi har haft serious talking, han tror jag leker med honom.. leka eller inte leka, det är frågan.. jag vet inte svaret på den frågan än.
Jag måste befinna mig at the meetingpoint om 15 minuter för att gå till skolan, det kommer bli en jobbig dag,, buuhuu, tyskalektioner. Jag kan knappt vänta tills de här tre veckorna är slut så jag kan börja plugga marknadsföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0