Middagsbjudning

Min syrianska man hade middagsbjudning idag, eller knytkalas rättare sagt. Jag var usel som inte lagat köttbullar åt mina internationella vänner. De två spanska killarna var riktiga mästerkockar, spanska mat är superbt. Min man var inte så dålig han eller. Fan jag kommer aldrig ihåg vad han heter så jag kallar honom Totto. Han är bra att ha när man vill kramas. Jag måste bli bättre med kameran så att ni kan se hur roligt jag har det här med hela världen :P
Jag glömde berätta en rolig grej för er igår. Jag vinglade runt på vinfesten, då kommer min lärare fram och frågar "Do you need protection?" fråga då de spanska killarna sa hon. Protection,, hmm nää jag behöver ingen kondom, jag trodde hon menade att jag och min man kanske skulle kuckilura. Haha sen kom jag på att hon menade att jag inte borde gå hem själv utan jag borde gå med de spanska killarna. hahahaahaha jag fick mig ett gott skratt.

Ikväll har det diskuterats tjurfäktning, Mancow, vet ni vad det är? en manlig ko med bara en spena,, jag kom inte på det engelska ordet för tjur.
Imorgon ska jag bli medlem på ett gym här som min tyska vän Tobias rekommenderat, Fitness First, de har allt :)

Det är galet kul i Tyskland!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Det där med protection lät spännande ;) men du, skulle vara skitkul att komma och hälsa på dig! måste kollas upp! :D

2009-09-18 @ 21:54:55
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0