Och den bästa sporten är...

The best sport is sleeping and sex.. med polsk accent och en flaska rött senare. Jag trodde jag skulle dö av skratt när min polska vän totaldissar varat träningsprat. Hon är humor. Det ultimata töntutseendet har hon ocksa vilket gör det ännu mer humor. Bild kommer senare när jag lyckats fanga henne pa bild ;)
Igar var första skoldagen, mängder med information! Vi är studenter fran hela världen vilket är superkul! Igar efter skolan föreslog jag ett glas vitt nere i the Weindorf, det är vinfest i Heilbronn just nu :) Sa jag, en tjeck, tre polacker, en fran bulgarien och en finne bosatte oss vid ett bord och beställde in flaska efter flaska av Die Hochschule Wein. Mitt universitet producerar eget vin som heter Respectro, asgott! Och man kan tillochmed köpa det pa skolan :P Vad sägs om ett Högskolan Dalarna vin istället för nyckelband?
Efter lite vin fick vi sällskap av den svenska killen Oscar och hans bror som är pa besök. De är fran Malmö, Osacar ser ut som Mans Zelmerlöv. jaaa han är het. Trevlig dessutom, har pluggat Sport Management i Växjö. Han har storartade planer minsann. Förändra föreningslivet :P

Tre veckor framat har jag fullspäckat schema med tyskalektioner och utflykter, brilliant. Jag har bekantat mig med en kille fran Syrien idag, han är fruktansvärt rolig. Det räcker med att titta pa honom sa börjar man skratta. Jag är kär btw, i Fabian, en tysk kille som jobbar pa vardcentralen. Jag ska facebooka honom nu. Han är allt jag nagonsin drömt om!

Bis Dann!

Kommentarer
Postat av: Taube

Kul att följa dina äventyr,erkänner att jag är FETT avundsjuk!!! Har din resfeber drabbat åäö oxå eller lämnade du dem hemma ibland?

2009-09-15 @ 18:08:13
Postat av: Hanna

Ja! Jag vill ha Högskolan Dalarna vin!! Frågan är hur gott det skulle bli men... :P

2009-09-15 @ 20:01:07
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Taube

Du.se vin... Antar det skulle finnas en viss pikant smak av Koppar och en lätt bitter karaktär av att vinrankan fått vatten av det finaste tiskenvattnet..

2009-09-16 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0