Sangria och Weindorf

Ytterligare en lyckad kväll i Heilbronn. Sista kvällen på vinfesten och det var mmmmm! Det dracks en hel del vin och det vimmlade av folk. En av de spanska killarna fyllde år så det bjöd på Sangria.. jag gillar. Om några timmar ska jag gå upp för imorgon ska vi iväg på utflykt till en stad som heter Schwäbish Hall,, spännande. Efter det blir det utgång! Jag har så sjukt sköna vänner här, I just cant believe it. Men hörrni goda vänner, natten till ära bjuder jag på några bilder och en film på mig och min man Totto. Vi har bekantat oss med varandra ikväll. Han erkände att till en början så ville han bara ligga med mig men nu när han vet hur rolig jag är så tycker han om mig på riktigt,, haha alltså den här killen går inte beskriva med ord, han är tämligen speciell och jag vet inte ännu om det är på ett bra eller dåligt sätt :P


At the Weindorf! Jana från Tjeckien, Marja och Katja från Finland. Marja kom idag, hon kan svenska och jag älskar det! Jag får fan ont i huvudet av all tyska och engelska.


Min syrianska man i egen hög person. Han har berättat allt om sig själv. Han kommer tydligen från en rik familj i Syrian, han är politisk aktiv, han jobbar som massör, han spelar fiol, han sjunger och uppträder på barer och han han är modell. Det var allt jag behövde veta om honom eller?!

Min thailändska vän, hon är sjukt rolig! Totto skröt om sitt kära könsorgan och araber är kända för att vara välutrustade varav denna kvinnan ställer sig bestämt mitt på öppen gata och säger med thailändsk brytning "I really would like to see an arabic dick,, show me now" Totto springer rädd in i skogen.

Hemkomna i trappuppgången, en thai, en syrian, en grek och en polack. Vi skulle till en nattklubb men polacken fick inte komma in för vakten varav den polska tjejen säger till honom att han är som hitler och att tysklan fortfarande är som ett andra världskrig, fascist sa hon. Gulp sa jag, bäst att gå härifrån.

Jag och min man.

 


Vi skulle ta en bild, bilden blev en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0