Två veckor

Jag kan inte förstå att jag varit här med alla underbara människor i två veckor, det känns som jag varit här en hel evighet. Det händer någonting varje dag och det känns som att jag kännt allt folk hela mitt liv. Är inte det helt sjukt? Jag och totto började prata dag två när vi fyllde i alla blanketter, haha det var kärlek vid första ögonkastet. Två veckor senare och jaaaa ni, jag vet varken ut eller in. Det enda jag vet är att han är världens skönaste människa, dock har jag en konkurrent, Alfredo från Spanien. Totto är helt kär i honom, han pratar om honom hela tiden. Inatt när vi låg och kramades låtsades han att jag var Alfredo,, hahahaha han är för rolig han.
Jag träffade Alfredo på bussen på väg hem från spinningen och tydligen så sitter vi i samma båt, totto kan inte sluta prata om mig :) gaaahhh jag är så förvirrad just nu!

Ååååå idag har jag fått post av pappa, ett health insurance card, ett visa kort och en bild på Alexander.. jaa självklart började jag gråta.
Just nu håller jag på att koka pasta, sedan ska jag nog pallra mig ner till ni vet vem,, mohahah.


Det är kärlek det här minsann.. det är på gränsen att jag blir svartsjuk :P


Jag förstår dock om det är svårt att välja mellan mig och Alfredo, haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror jag blev lite kär i krullet med 40 sec-tröjan!

2009-10-07 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0