You are so posh

Klockan är snart 7 och jag vet inte ens om jag sovit något, men hey vad gör det när man haft en riktig britt till sängvärmare, en från London dessutom. Ärligt talat så var jag tvungen att slänga ut honom från rummet, hans händer var överallt and that was really annoying. Typiskt mig att vara så tråkig ;)
Kvällen blev sjukt trevlig, den tyska tjejen bjöd mig på vin flera gånger om för de tog tyvärr inte kort i puben. Danke Deutschland! Vi satt och spanade efter godbitar, utan resultat dock. Förutom en som vi misstänkte var gay. Men som en skänk från ovan landade 5 brittiska killar vid bordet bredvid oss, vi var lyckliga jävlar som fick joina dom. Ni vet väl hur mycket jag älskar britter och den brittiska accenten? Hah min brittiska accent är inte så dålig den heller, dock retade de mig lite för att jag min brittiska is very posh,, ohh you sounds like the queen mother, mohahaha. Kanske det kanske. Ett härligt gäng det där minsann. Sedan kom två kanadensare och joinade oss. Den ena lovade mig att spara till långt hår så han ser ut som en australiensk surfare, vi ska träffas igen om 5 år när håret växt ut. Två australiensare joinade oss senare, en full 19-åring och en som ville ligga med mig, typiskt. Fan kan man aldrig få vara i fred nån gång?! :P
Nu ska jag vila ögonen i 10 minuter innan jag går för att äta frukost. Mitt tåg till Bern går klockan 10.

Ich bin einen apfel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0