Falukåren och lan

Ja jisses vilken helg det blev. Jag börjar bli för gammal för det här tempot! Halv 1 gick jag hem till Camilla från falukåren i fredags. Hade jag stannat en minut till hade jag typ kräkts på bardisken. Det skulle vara så typiskt mig att ställa till en scen när jag för en gångs skull tagit mig till Falun. Jag kände att jag var tvungen att recover igår så jag låg som en död råtta på soffan med handen i godisskålen och såg på Djävulen bär Prada. Jag kände mig dock inte road av mitt egna sällskap så jag hamnade hemma hos Carro med några glas vin och passoa. Vi avrundade kvällen med att lana på kåren. Jag spelade harpan så det stod härliga till. Jag vann 1 gång.

Jag tror jag måste ringa en vän, jag har inte öppnat munnen på hela dagen. Jag måste säga något för att försäkra mig om att rösten är kvar.. pjuh det var den.





haha sen gick det bara utför


Kommentarer
Postat av: jiies

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-09 @ 00:16:55
URL: http://jiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0