9 - 5 jobb

Så det är så här det känns att ha ett 9-5 jobb. Det är nog dock inget jag skulle kunna leva med i långa loppet, men okej. Jag har faktiskt haft ganska roligt idag trots att jag varit  i skolan 8 timmar. Jag och Oscar har gått igenom allas delar i vårt projektarbete. Och gud så vi har haft roligt åt de andras dåliga engelska och konstiga meningsbyggnader. Ibland lite frustrerande men mestadels skrattretande, haha. Idag lärde jag mig att min skriftliga engelska är faktiskt mer än bra. Dagens värsta incident var dock inte alla problemen med arbetet. Nej det var när en bastant afrikansk kvinna dundrar in i biblioteket, sätter sig vid samma bord som oss. Det gick 10 sekunder innan vi började tycka att något inte stod rätt till. Den där kvinnan måste ha stora problem med sina svettkörtlar. Jag har aldrig i hela mitt liv kännt en sådan odör! Vi fick fly för våra liv. Vi flydde till mensan och lunchade. Fisken satte sig nästan i halsen på grund av att svettdoften tagit kål på alla luktsinnen. Fy satan vilken pärs.
Vi har varit riktigt effektiva idag och travat på som två arbetshäster, klump, klamp. Så nu förtjänar jag att avrunda denna fredag med ett body pump pass på gymmet med tysklands sexigaste instruktör. mmmmm.


9-5 jobb är ingenting för mig men lika glad är jag för det :)


En kopp te var välbehövd! (Jag älskar att jag får det att låta som att detta dagen varit den tuffaste på länge)


Tummen upp för den blivande mästarinnan i rättstavning *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0