Alex Pettyfer

Jag är kär. Ni vet så där barnsligt kär? Jag kan inte äta, sova eller ens tänka. Allt jag kan tänka på är han som har fått mitt hjärta att slå volter. Det är honom jag kommer fantisera om varje kväll innan jag somnar för all tid framöver.. Alex Pettyfer, min brittiska nyfunna kärlek. Det är söndag och jag är sådär lagom seg som bara söndagar tillåter när man har ramlat in klockan 5 på morgonen efter en lyckad utekväll trots brandlarm och olyckor i trappor. Och vad passar inte bättre då än att slökolla på film? Wild Child fick det bli. En perfekt behöver-inte-tänka-så-mycket-film. Det var då jag fann honom, Alex min Alex.. Självklart var jag tvungen att googla på mannen som jag ärligt talat skulle kunna dö för.. Mannen var ingen man, mannen var en pojke. En pojke född 10 april (håll i er nu) 1990!? Hur många gånger har jag sagt att jag älskar 90-talister? Nu vet jag varför jag älskar dom.


Är han inte det sötaste som vandrat på denna jord? Så liten och oskyldig.



Jag tror att jag åter en gång i mitt liv har drabbats av medierad kvasiinteraktion.. (för er som kommer ihåg Idol Danny vet vad detta innebär).. Jag kommer jag denna pojke tills jag hittat honom. Han bor i Windsor i England. Nu vill jag flytta till London mer än någonsin tidigare.. Brittiska pojkar, ge mig!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, sådär var jag också efter att ha sett Wild Child! :D Kolla in honom i skräckfilmen som han gjorde efter Wild child, den heter Tormented!

2010-02-06 @ 18:36:23
URL: http://annawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0