Är det dags att sova snart?

Jag skojar inte när jag säger att jag legat i sängen hela dagen, nästan så att jag börjar få liggsår. Ryggskott åtminstone. Jag har min första tenta imorgon, det var så längesen som jag skrev en tenta så jag kommer knappt ihåg hur man gör. Jag har pluggat alldeles för lite men jag vet ju inte vad exakt jag ska plugga på så jag går dit och chansar. Hotel Economics heter kursen, det är bara en tvåpoängskurs så tentan kan ju inte vara så komplicerad.

Jag skulle kunna döda för Ben & Jerrys och gröna grodor. Jag får nöja mig med äpplen. Jaaa jag vet inte hur många gånge jag gnällt över att det är söndagsstängt här.
Jag ska försöka hitta en sån där löjligt romantisk film och fantisera om Alex min nyfunna kärlek som jag skrev om i förra inlägget.


Nerkrypt under täcket i mitt mörka rum och njuter av mitt egna sällskap *host*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där fixar du! :)

2010-01-24 @ 18:40:09
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0