Biljettkontrollant ajdå..

Det blev 8 km intervallöpning på löpbandet. Det tog mig 57 minuter. Haha satan vad förslappa jag blivit här i Tyskland! Vin är sannerligen inte bra för konditionen. Skönt var det iaf :) Och nu har jag tryckt i mig havregrynsgröt i brist på annat. Råkade ut för en liten incident på vägen hem. Hej herr och fru busskontrollant. Jag hade glömt plånboken hemma med min semester ticket (är student och åker gratis buss med den). Men smart som jag är så låtsas jag att inte förstå ett enda ord på tyska. Ännu smartare är jag när jag skriver helt fel kontaktuppgifter. Haha så den där lilla räkningen på €40 kommer hamna nån helt annanstans än i mitt postfack. Där åkte de på en blåsning ;) Man får ju inte va dum liksom.

Nu ska jag plugga fram till klockan 00.00 sen ska jag sova. Ska till bibblan med Jana imorgon klockan 9 och vrålplugga hela dagen. I got no life!

Kommentarer
Postat av: Hjärteflickan

Haha, lite evil där alltså ;p Du borde ju ha gett ut Henars adress, efter kommentaren om ditt ansikte O:-)



8 km är sjukt bra jobbat ju! Skulle jag aldrig orkat med! ^^



Sv: Jo, hon är det. Plus att hon får allting att låta så lätt. Gäller bara att ta kontakter och ha framåtanda så löser sig det mesta. Skön tjej! :D

2010-01-27 @ 09:01:19
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0