Bridget Jones

Klockan är snart 02.00 och här ligger jag iklädd Sofias urtvättade gamla pyamas och skedar i mig glass. Jag känner mig som Bridget Jones. Det enda som saknas är Celine Dion i bakgrunden på Spotify. Dock har Spotify åter igen luskat fram att jag befinner mig i tyskland där gratisversionen inte fungerar. Typiskt. Inte ens min nya dator kunde lura Spotify. Har känt mig helt ur form idag. Spenderade timmar pluggandes i skolbibblan. Klockan 15 gav jag upp. Trodde jag skulle stupa mellan bokhyllorna. Gick hem och stupade i sängen istället. Vaknade upp tre timmar senare. Min lilla siesta gjorde att jag inte kan sova nu. Men vad är väl en bal på slottet? Man blir nog inte tröttare av glass iaf.. men gott är det ska jag säga er!

Och vad är grejen med att alla påpekar min trötthet? Igår var det Henar som sa att mitt ansikte inte såg så bra ut, idag träffade jag på Loop i korridoren. Oh hi Angelica,, wow you look tired! hahahahahahha. Det går inte förneka, jag ser ut som en zoombie. Ge mig en semester tack.


Att äta glass i sängen mitt i natten är bättre en sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0