Det blev faktiskt ändrade planer

Halv 9 ringde klockan, kände mig inte ett dugg utvilad, snoozade 15 minuter, hade planerat in ett body combat pass nu på morgonen. Jag var taggad till max. Drack ett glas vatten, åt en halv avocado, japp japp! Kollade mailen, satan jag har ett möte nu på förmiddagen. Där sprack min träningsplanering. Får planera in något nytt ikväll istället, humdidum ska kolla schemat. Spinning får det bli.
Ja men nu när jag ändå tagit mig upp ur sängen så skulle jag ju kunna plugga lite istället... eller så lägger jag mig i sängen igen, puffar upp huvudkudden, drar täcket långt upp mot hakan och så läser jag ett kapitel eller två ur New Moon ;)

Det är tyvärr inte så mycket Edward Cullen för tillfället, men en vältränad Jakob fungerar det med (i nödlägen).


Lite sommar och vin hade ju inte varit helt fel det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0