Det börjar närma sig..

Ja ni nu börjar det närma sig tentaperiod, satan det känns ska jag säga er. Jag ska inte dricka vin förrens på lördag, klart det känns liksom :P Nä skämt åsido.. Ställde klockan på 7 i morse, snoozade till klockan 9, woops då. Sedan ägnade jag ett par timmar över att dreggla över Robert Pattinson på youtube. Men sedan kom jag på att Marjo informerat mig om att jag har tenta i Hotel Economics på måndag. Ajdå. Så jag pluggade faktiskt en timme och sedan gick jag till gymmet och sprang 7 km. Det är så jag tentaluggar. Försöker glömma bort att jag har tusen grejer att göra. Men vad är väl en bal på slottet?

Är nyss hemkommen från 3 timmars föreläsning med Fuhrmann (mardrömmen) i international marketing projects. 3 timmar utan rast. Jag spelade harpan på datorn i tre timmar. Vann bara 6 gånger, det sög.
Tror ni dagen är slut? Nejdå, klockan 22.00 har jag ett möte med en projektgrupp. Vi har presentation imorgon kl 9 så nu ska här övas.

Så i tre veckor framåt kära vänner ska jag roa er med plugginlägg. Jag råder er från att inte klicka in på min blogg med andra ord för det kommer bli onekligen tråkigt :P


taliban-angelica pluggar


Kommentarer
Postat av: carro

haha ett barn. Jadu, när kommer du hem till sverige och dalarna då?

2010-01-20 @ 07:49:09
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com
Postat av: carro

älskar snoosa föresten. haha

Ja, nästa vecka blir det fest med kompisarna. haha

2010-01-21 @ 14:05:54
URL: http://fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0