Februari 2009

Året var 2009, det var kalla vinternätter i Februari.. men vad var det egentligen som hände?

  • Jag monterade ihop bord från IKEA alldeles själv. Ja det där är faktiskt något som jag måste uppmärksamma. Eloge för fan!
  • Camilla konstaterade för mig att så länge jag kommer bo i Falun kommer jag vara singel, och nej det är inte för att jag är ful det är för att alla redan är upptagna.. eller?
  • Var jag knäpp på riktigt när jag gav mig ut i kylan för att springa halv 7? (skulle aldrig falla mig in i nuläget, klockan halv 7 brukar jag trilla in genom dörren)
  • Men rödjackan för tusan! Honom hade jag glömt! Kommer ni ihåg han som kommenterade i min blogg hela tiden? Det skulle verka som att det var Dennis men det var Sofia som var boven.
  • Jag konstaterade att truckförare är tämligen heta och fantiserade en hel dag om dom rattade på mig istället för trucken.
  • Jag plockade loppor. Det är ingenting jag saknar..
  • Jag och Tessan gjorde schema för TUR-mässan. Aldrig mer!
  • Camillas signalament: Jorå säger jag, jag känner igen Camilla på flera mils avstånd, blå jacka, gul mössa, 150 cm lång.. Är du verkligen helt säker säger Sofia.. Jag kisar med ögonen för att se om något mer signalament stämmer överens.. Japp där kom ciggen fram, kan inte va nån annan än hon?
  • Spångelispång gav mig den bästa presenten någonsin, en tavla gjord av Paul.
  • Mystiska mannen gjorde min vätskebalans ostadig.
  • Jag skrev om gynekologinlägg i bloggen, detta blev senare förfestunderhållning för måndagsklubben.
  • Jag hängde ut någon i bloggen, det blev ett jävla liv och bloggbråket med måndagsklubben inleddes (det var hela vårens höjdpunkt)
  • Tessan kallade mig för inkompetent hora, det var den finaste komplimangen jag någonsin fått.
  • Februari 2008 var månaden då Sofia bev dissad konstant. Men tron ni hon gav upp?
  • Jag fick en inneboende, David. Jag slängde ut honom efter en natt.
  • Måndagsklubben skickar mördande blickar efter mig på kåren.
  • Mystiska mannen gav mig 40 spänn för att bli av med mig. Här har du pengar, gå och köp en drink.
  • Emil berättade för mig och Sofia att vi har härliga dialekter men vi är fan inga som man visar för sin mamma.
  • Måndagsklubben hittade en bloggaspirant och skrev ett inlägg i sin blogg huruvida de kunda stämma mig eller inte för att publicera bilder.
  • Jag var urfattig och käkade kokade lasagneplattor i brist på annat.
  • Jag och Tessan fantiserade om röda pumps och svarta stuprör.
  • Något jag och Camilla pratade mycket om att det är faktiskt okej att bry sig,, även om det inte var några känslor så är det helt naturligt att bry sig.
  • Jag avverkade 50 % av Bjurs på en månad.
  • Falun blev bombhotat.
  • Silvia, Viola och Maria har hen heldag tillsammans. Vi är så galna!

Februari 2009 bestod av bråk med måndagsklubben, SATC marathon med mig själv och för övrigt så tror jag att jag skrev kåtslag i varenda inlägg. Jag var verkligen på G! Vet ni vad det värsta är med att gå tillbaka ett år i tiden? Bilderna... En gång i tiden var jag ung och snygg. Nu är jag gammal och ful,, satan också.


Kommentarer
Postat av: Camilla

156 cm

2010-01-16 @ 08:40:32
URL: http://cam.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Haha, Camilla!

2010-01-16 @ 09:46:15
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0