Floating on air

Mmmmmm sitter och proppar i mig glass direkt ur paketet. Fredagslyx! Body Pumpen var mmmm mmm mmm. Instruktören är det hetaste som gått i ett par skor. Jag vet inte om det är jag som är dålig på att stretcha eller om det är han som gillar att pilla på mig. Han kommer alltid fram och stretchar ut min kropp. Härligt! Okej jag erkänner, jag försöker låtsas som att jag inte fattar hur man stretchar. Jag älskar när han kommer fram och säger något på sin sexiga tyska, stretchar ut mina muskler samtidigt som hand svett droppar ner i ansiktet på mig. mmmmm mmm mmmm.

Jag känner ett härligt lyckprus just nu. Vet dock inte varför, det bara är så : ) Har kollat på Beccas bilder från Egypten. Jag vill också åka utomlands! NU! Vem bjuder mig på en resa? Jag gör vad som helst!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0