Gudrun i en cha cha

I väntan på att jag ska göra mig iordning inför kvällens trippel-födesedagsfest sitter jag och uppdaterar mig på vad som händer på sverige fronten. Let´s Dance har börjat. Går igenom listan över deltagarna och plötsligt stannar hela världen för mig. Gudrun Schyman?! Trodde inte mina ögon, men jo det är sant, hon är en av deltagarna. Jag var tvungen att youtuba, det här får jag bara inte missa. Och vad är det jag ser?! Gudrun dansar cha cha iklädd röda färger. Hela rummet var dekorerat i rött. Är det möjligtvis en del av årets valkampanj? Vad tror ni? Hmm vad annars skulle det kunna vara... Jag hade älskat att se Reinfeldt strutta runt på dansgolvet iklädd blå trikåer och vicka på höfterna till en rumba.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej=) Hihi nej tyvärr ska jag inte flytta till hösten, men det är allt jag vill just nu! Jag är bara sexton och kan knappt hålla mig tills jag gått ut trean och kan flytta:) Ska du flytta själv eller men nån kompis? Och är det viktigt att ha utbildning innan man flyttar? Och min sista fråga (haha) är, hur gör man för att bli au pair?:D (Tänkte börja med det;P) Kram

2010-01-09 @ 20:04:01
URL: http://aamandabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0