Hålla låda

Hålla låda är precis vad jag gör just nu. Fick höra igår att jag är tamefan den galnaste utav oss erasmus. Satan tänkte jag, har jag ingen självinsikt? Jag som trodde jag var lugn som en filbunke, skenet bedrar. Första vinaren igår korkades upp klockan 15. Jag och Aixa pluggade och drack, hon öl och jag en vinare. Vi skulle göra en kreativ presentation, och visst fasen blev vi mer kreativa. Sedan gick det bara utför. En vinare blev till två vinare. Förfesten i köket var livad som den alltid brukar vara. Framåt midnatt begav vi oss mot Club Sofa. Attans det var stängt redan. Men erasmus som vi är så fick vi bartendrarna att hålla uppet för oss till 04.00. 

Kvällen på Club Sofa var minst sagt händelserik. De finska tjejerna stal glöggmuggar så det stod härliga till. En av tjejerna fick även med sig en flaska tequila från baren, hur hon nu lyckades med det vet jag inte, haha. Finland goes wild. Till råga på allt smet hon från baren utan att betala för sin drink. Hon kryper längs med golvet runt bardisken varav bartendern frågar mig vart min vän tog vägen.. humdidum inte vet jag, toaletten kanske, lalalala. Slutade med att han hotade med att slänga ut mig om inte jag betalade för min väns drink Not my problem sa jag och drog illa kvickt. Resten av kvällen fick jag anlita folk till att beställa åt mig. 

Under kvällen lyckades jag hångla med en 90-talist, haha skjut mig för fan. Jag lyckades tappa två vodka redbull i golvet. Jag låg på marken och krälade och dansade på stolar. Lyckad kväll det där minsann. En månad kvar här och jag lovar er att jag ska hålla låda som aldrig förr.

 
Det är inte alltid lika roligt dagen efter när man upptäcker att man blivit taggad på facebook :P


Jag slutar då aldrig att förvåna mig själv.


Köksfest!


Tusan vem är det som ligger på marken och krälar?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Det är allt jag har att säga Angelica ;)

2010-01-14 @ 22:25:58
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0