Hemmakväll

Kära vänner, jag har goda nyheter! Jag har internet igen! Hur skulle jag annars överleva? Det är minst sagt snökaos här i Heilbronn, har snöat oavbrutet hela dagen. Jag såg ut som en snögubbe när jag kom fram till gymmet. Tränade bodypump med världens snyggaste instruktör. I´m in love. Folket försöker få med mig ut ikväll men jag känner mig som en dönicke och stannar hemma. Snöovädret får mig inte direkt på partyhumör. Jag ska äta mörk choklad och jordgubbar o så ska jag slänga på en film på datorn. Låter inte det som en mycket bättre idé? Party imorgon istället låter som en bättre idé!

Och nu ska jag hämta tvätten i tvättmaskinen! Usch och blä jag måste ta mig över parkeringen... äsch jag ser nog på filmen först..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det är killen från Scotland. Han är underbar! Men du då? Ingen tysk prins eller så?



Hemmakväll låter för övrigt som ett mycket bra besult. Det blev hemmakväl för mig med, fast det blir det ju oftast nuförtiden. Förstår inte vad som hänt. Har nog blivit gammal :)

2010-01-09 @ 00:48:28
URL: http://www.lillalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0