Jag är så duktig så :)

Satt uppe till klockan två inatt och skrev på mitt marketing case så nu är jag äntligen färdig med det :) deadline är inte förrens 3 feb men det är ju bra att vara ute i tid men tanke på att jag har 7 kurser att tenta av. Idag ska jag ägna mig åt sådant som inte innebär plugg trots att jag har en tenta i Hotel Economics på måndag. Nu tänkte jag pallra mig iväg till gymmet och springa 8 km och sedan är jag bjuden på lunch hem till Alfredo min bästaste bästa vän i Heilbronn. Spansk mat, jariba! Ikväll blir det spansk och uruguansk födelsedagsfest, Patricia och Leticia fyller år. Det är precis vad jag behöver efter flera dagars intensivt pluggande. Det var vad som händer i mitt liv just nu :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0