Jooo ni

Kära vänner, jag vet inte om jag är död eller levande. Har nyss slängt i mig en sallad med tonfisk och kidneybönor i ett pitabröd, varje tugga var en kraftansträngning. Har sprungit 7 km på löpbandet. Inte illa va? Tämligen ganska bra för mig med tanke på mitt leverne i nuläget. Men ikväll kära vänner blir det ingen alkohol! Nån måtta får det ju vara.. (slår på stort imorgon istället).
Klockan sex i morse gick jag upp. Jag har pluggat hela dagen och är helnöjd med mig själv. Är det den gamla Angelica som kommit tillbaka kanske? Tveksamt va,, men jag jobbar på det. Jag vill ju inte skrämma slag på mina kära vänner när jag kommer tillbaka. Mitt rum ser ut som tredje världskriget. Vad ska vi göra åt detta? Ignorera kanske..



Allt jag ville var att få halsmandlarna penetrerade, vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0