Latino och tantrumpor

Omklädningsrum i all ära, men när man får en äldre dams röv i ansiktet börjar man ju undra varför man utsetter sig för svettiga omklädningsrum. Stå och trängas med främlingar, ve och fasa. Jag satte mig helt slukörd på bänken efter ett rejält Latino pass, böjde mig ner för att knyta skorna då plötsligt jag hamnade med näsan i någons röv. Det borde vara straffbart att böja sig ner när man är naken, speciellt när detta sker framför helt oskyldiga människor. Tantjävel. Japp, det var dagens lilla trauma det. Nu ska jag äta havregrynsgröt och ägg.

Gissa vad som händer ikväll? New Moon såklart. Varulvarna springer lösa i skogen, detta måste det sättas stopp för ögona böj!


Vältränade varulvar ska det va!

Kommentarer
Postat av: carro

YEAH, sexiga, hot, varma, mjuka varulvar... GIVE ME ALL!! haha Har du läst böckerna

2010-01-05 @ 22:56:10
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0