Men eller hur? ;)

Tycker inte också ni att jag förtjänar en paus i projektarbetet? Har faktiskt skrivit 1,5 sida nu. Tycker inte också ni att jag förtjänar att få läsa lite New Moon? Jag har kommit till den biten då Bella och Alice ska åka till Italien för att rädda Edward från att dö. Hur spännande är inte det? Jag tycker dock lite synd om Jakob som är så olyckligt kär i Bella. Men henne är väl ingenting att vara kär i, hon är ju världens mest tråkiga och gråa människa. Orka ödsla bort all sin energi på på någon man blivit dumpad av. Eller okej,, hade Edward lämnat mig i sticket hade jag också slutat leva.

Har vi kommit överens om nu att jag förtjänar en paus? ;)


Edward min Edward...

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-06 @ 16:54:15
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi är överens ;)

2010-01-06 @ 17:21:48
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0