Miljöombyte på Starbucks

Det är Löööördaaaag! Men inte för mig. Måste plugga. Men smart som jag är så har jag fått dagens lördagsplugg till att bli ett lördagsnöje. Jag, Oscar och Jana ska till Starbucks och plugga Meetings and Negotiations. Det är en muntlig tenta som går ut på att man i par ska hålla en förhandling. Jag ska göra två förhandlingar i och med och att jag är så snäll och ställer upp för Jana som inte hade någon partner. Vi ska göra en fotbollsförhandling. Jag är agent för en spelare från Brommapojkarna som jag alltid glömmer bort namnet på så nu måste jag fråga Oscar för 100 gången. Jag ska ska sälja honom till Manchester United (tror jag). Jag har dock vissa krav för min klient. Han vill ha två ferraribilar och fria flygresor hem till sverige och flygresor för hans familj. Men det är ju en bra spelare, ett nytt stjärnskott så han förtjänar det bästa :)

Nu måste jag dra mot stan! Starbucks ohlalala. Chokladkaka och chaite.



haha erkänna att ni saknat mina spegelbilder?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja! Jag har saknat dina spegelbilder! Och jag vill också till Starbucks... Men jag får snällt hålla ut 3 veckor till

2010-01-30 @ 14:07:31
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0