Nästa kapitel

Innan juluppehållet kändes det helt miserabelt att veta att när jag kommer tillbaka efter jul så är det inte alls lång tid kvar tills jag ska tillbaka till sweden igen. Det känns inte lika miserabelt längre. Jag är sugen på ett nytt kapitel i mitt liv. Detta kapitel kommer iochförsig heta C-uppsats men det känns helt okej eftersom jag ska skriva med Becca :) Vi ska se till att uppsatsen blir till en kul grej att skriva. Ingen uppsatsångest här inte! Självklart kommer jag sakna folket här grymt mycket men det finns ju några få i sverige som jag verkligen längtar efter.
Borde man redan börja fundera på vad man ska göra i sommar kanske? Hör och häpnad, sommaren har jag faktiskt tänkt att spendera i sverige, i Gränna närmare bestämt *trumvirvel*.. haha sorry Ia men jag kommer nog gå dig på nerverna när sommaren är över.. notera att jag endast har en vän i gränna,, haha jag ser framför mig hur jag 24 timmar om dygnet hänger efter Ia som en mentalpatient. Åh jag glömde, jag har ju en lillebror (christoffer) som verkligen älskar att umgås med mig! hoppas ni hörde ironin i det där :P I´m soooo lonely, I have nobody for my own,, mohahaha. Jag ska googla på ensama själar i jönköpings kommun som eventuellt skulle uppskatta mitt sällskap.


Vi erasmus studenter vet hur man festar i trappuppgångar :P Kan ni hitta mig i bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0