Offset

Har precis skrivit en tenta i Hotel Economics. Haha njaaa det gick väl sadär om jag ska va ärlig. Första fragan var en 25p fraga. Hur ser hotellindustrin i Tyskland ut? Förklara med statistik och trender. Nä ni kanske redan förstatt att jag inte svarade pa den fragan. Tysklands hotellindustri ligger inte i mitt intresse och den där fragan satte läraren dit enbart för att jävlas. Tro mig, han är djävulen själv i egen hög person. Men resten av tentan var relativt lätt. Service recovery och Revenue Management kommer jag ihag fran Service Marketing sa hallelujah för det.

Sitter i biblioteket och bläddrar i Kotler. Marknadsföring är minst sagt ett fascinerande ämne. Offset: The seller receives full payment in cash but agrees to spend a substantial amount of the money in that country within a stated time period. For example, PepsiCo sells its cola syrup in Russia for rubles and agrees to buy Russian vodka at a certain rate for sale in the United States.
Köp min läsk i utbyte mot Vodka! Jariba vilket härligt system.

Klockan 1 blir det möte med professor och projketgrupp. Klockan 3 blir det möte med annan projektgrupp. Klockan 18.30 blir det body pump. Jisses vilken dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0