Ryggskott och halka

Vad är det som går och går men aldrig kommer fram? En angelica på hal is som försöker gå till gymmet en lördag morgon. Jag gick och gick och för varje steg jag tog gled jag ett steg bakåt och ett steg i sidled. Det töade igår, under natten har det frusit. Det var isgata med andra ord. Väl framme på gymmet så hade jag tappat all motivation och segade mig igenom hela passet. Har ont i nacken och skulderbladen från gårdagens löpning. Kunde inte slappna av när jag sprang så nu är hela kroppen spänd (eller nåt). Hur kan folk vara så hurtiga en lördag morgon? Jag vill långsamt mörda allihopa!

Med benen släpandes efter mig lämnade jag gymmet och shoppade skor istället. Tyskar vet verkligen hur man rear! Två par för 15 € fick jag :)






Nu ska jag skypa Camilla, mohahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0