Solbrillorna på!

Tonight gonna be a good night! Kvällen bjuder på Sun glasses party på Green Door. Perfa, då slipper man sminka sig ikväll. Brillsen är framplockade, vinet är på kylning, jag sitter här naken, kan knappast bli bättre med andra ord ;)

Vet ni vad? Om en månad befinner jag mig i Sverige! Har ni gjort en räknanedkalender? Jaaa alltså så att ni hinner fly landet innan jag dyker upp. Jag ska våldta allihopa hämnigslöst. Eftersom jag har alldeles för mycket i bagaget så ska jag åka buss hem tada! Swebus går hela vägen från Frankfurt :) Byte i Köpenhamn till Malmö, sedan åker jag till Jönköping. Först när jag kollade efter bussar så sökte jag att jag skulle hela vägen till Borlänge men när jag kollade detaljerna upptäckte jag att det är byte i Jönköping. Aldrig i livet att jag åker vidare när jag väl är där :) Så det får bli en liten snabbvisit sedan tar jag tåget upp två eller tre dagar senare. Bussen tar mig en evighet men jag är mycket tveksam till att Ryanair låter mig gå på flyget med halva mitt hem.

Ia! boka in mig i ditt schema någon gång mellan 15-18 feb. Glöm ej.
Johan, se till så att du har Alexander dom dagarna. Låt stå!
****** glöm inte att jag kräver regelbundet liggande. Viktigast.

Kära vänner, ha en kjempe great samstag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0