Trött på facebook

Men jisses har jag glömt att blogga idag?! ovanligt (NOT). Efter mycket vridande och vändande och surfande och glassätande i sängen i natt så lyckades jag somna vid 4 tiden. Och gissa var jag spenderat dagen? Jopp, i bibblan. Jag blir fan bara smartare och smartare för var dag som går. Jag surfade runt på brittiska jobsiter och på AMS utlandsavdelning. Hittade massa jobb som jag vill ha. Typiskt att jag har en termin kvar till examen. Men nu när jag kan så mycket om marknadsföring så kanske jag borde bli Marketing Manager på en gång?

Är precis hemkommen från löpbandet, det blev bara 6 km idag. Men man kan ju inte vara på topp alla dagar :) Sitter och äter en splendid måltid. En härlig blandning av fullkornspasta, rödlök, gröna linser, kalkon och en skvätt grädde. Det var vad mitt matförråd hade att erbjuda idag :)

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jisses vad jag tröttnat på fejjan.

Kommentarer
Postat av: Paris sevärdheter

Kan inte annat än hålla med.

2010-01-30 @ 09:41:26
URL: http://paris-guide.r76.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0