Två veckor senare

Det känns som det var igår jag landade i Sverige. Och vad har jag åstadkommit de senaste två veckorna? Ingenting förutom att blivit väldigt bekväm av mig. Det finns inte i världshistorien att jag ska tentaplugga och avsluta projektarbeten den närmsta månaden. Till råga på allt så missar jag en månad av terminen i sverige vilket innebär att jag måste läsa en kurs på distans. Fråga mig inte hur jag ska hinna med det, för att inte glömma c-uppsatsen. Håll i hatten! Planera Angelica, planera.

Christoffer ska köra mig till bussen om en timma. Ska åka Swebus till Göteborg! Back to Germany,, yey! Packa väskan kanske?


Kommentarer
Postat av: Madicken - TÄVLING PÅGÅR

Hej på dig!

Vad ska du göra ikväll då? :D

Kram!

2010-01-04 @ 17:25:21
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0