Vad är det för en dag?

Det är lööööööördag! Haha fick mig att tänka på när jag och Carro bodde ihop på Locus. Det var lycka när Carro på fredagmorgonen med sin whiskeyröst skrålar från sitt rum, Angeeelicccaa det är freeeedag.. två sekunder hör man knapprandet på datorn, dagens första blogginlägg kanske :P

Igår kväll hade jag världens bästa telefonsamtal med Camilla som vill bli förförd. Jag hörde ojlud från kåren och insåg att jorå det ska bli ku att komma hem! Vin, popcorn och Cääm! Längtar.

Jag har tryckt i mig frukost nu, ska gå och träna 1,5 timme, rücken fit och bauch press. Rygg och mage med andra ord. Jag måste komma på ett sätt hur min blogg ska bli lika rolig som den var för ett år sen, så jag avslutar inlägget med,, hmmmm ligga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0