Varför har jag kläderna på?

Det här är fa inte sant, hela mitt inlägg försvann, så nu börjar jag om...

Jag kommer inte ihåg att jag somnade inatt, jag kommer ihåg att jag stapplade hemåt ensam, varför gick jag ens hem? Iallafall så ligge jag nu här med hela partyoutfitten. Party någon? Solglasögonpartyt var, hmm njaaa varför envisas vi med att gå till Green Door när ingen gillar stället? Hmm kanske för att det ligger 10 minuters promenad från oss?
Jag krossade mitt enda vinglas, min vinflaska nummer två försvann, jag beklagade mig för Camilla på skype, jag tror dock inte jag behövde vinflaska nummer två, host host.
Jag har svaga minnen av ett snöbollskrig på vägen till Green Door , kommer ihåg att jag låg i en buske med José och Eduardo, spansk trekant när den är som bäst (läs kallast).
Green Door var lika fullsmockat som alltid, det går inte röra sig. Dansade några låtar på dansgolvet sedan spenderade jag resten av tiden i utomhusbaren med Efim och José. Vi shottade tequila så det stod härliga till. José blev lite väl förfriskad och jag beställde vatten åt honom som han vägrade dricka :P Han poängterade för mig att han har flickvän (som om jag inte redan visste det),, MEN angelica du är min bästa vän och du är den vackraste, coolaste och roligaste erasmus tjejen. Jag berättade för honom hur mycket jag hatar hans flickvän.


Jag fångades på vimmelbild på www.stimmt.de Hittade en lapp i fickan med webadressen. Me, Efim and Shannon! Jag älskar Shannon, snällaste människan någonsin.


Seif, Eimar, Andrea och Mary hamnade också på vimmelbild!


Hur kan man vara så glad när man är tredje hjulet?


Oj, Maria fick visst tyskt ragg haha


Oj jag fastnade på bild igen, den här gången med Eva och José.


Jaaa det finns väl inte så mycket att säga om den här bilden..


Eimar, Efim, Alfredo och Patricia.


Ami fick också tyskt ragg..

Ja ni det var vad kvällen hade att erbjuda. Nu ska jag dricka pepsi! Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0