Vodka Red Bull - fy fan

Jag måste sluta dricka Vodka red bull, jag mår alltid dåligt dage efter. Jag gillar det inte ens men av någon anledning är det det enda jag dricker när jag är ute. Fy fan vad tarvligt. Har legat i sängen i timmar nu, druckit 1,5 liter pepsie och nu har jag gått över till färskpressad apelsinjuice, fina grejer det minsann. Jag försöker få i mig lite frukost, havregrynsgröt. Inget jag rekomenderar dagen efter men man tager vad man haver. Klockan 4 är det ett extrainsatt aerobic pass, jag vill gå på det så nu ska jag hålla huvud och fötter stilla för att inte hela världen ska snurra.


Jag koncentrerar mig på att andas, tar ett djupt andetag,,, pust och stön.


Ja alltså man har ju varit vackrare och mått bättre i sina dar..


Fy fan för havregrynsgröt.. haha scrolla ner och se på bilderna jag tog innan jag började festa igår. Det är sant alkohol gör dig ful! Bara att inse sanningen kära vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0