Bildbomb - del 1 från London

Vem har sagt att kvinnor inte blir vackrare med åren? Den har nog fan fel alltså, haha. Jag hittade en gammal cd med bilder från London 05-06 som Emma skickade till mig en gång i tiden. Haha fy fan vad jag såg ut alltså. Snäll som jag är så delar jag med mig av de några av de fulaste bilderna på mig någonsin. Vi kan ju konstatera att mode inte var min bästa sida på den tiden. Haha ni kan ju även observera att jag då inte tyckte att det var något som helst fel på mig och min look.


Jag och Elin på Camden Market. Jag har en piercing i näsan haha. Jag harmatchat ögonskuggan med skjortan..


Lisa, Jenny, Elin Linda och jag. Tjejkväll hemma hos Linda i Twickenham.


Haha James den uppblåsbara engelsmannen. Jisses vilket långt hår jag hade!


Jag och Emma gick och såg musikalen FAME. Det lilla pärlhalsbandet var en viktig accesoar på den tiden.


Helt slut efter ett pass på Friskis i Svenska kyrkan

Det var allt för den här gången. Min dator måste startas om innan jag kan ladda upp mer bilder. Den vägrar samarbeta med mig just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0