Det blåser!

Hold your horses vad det blåser idag alltså. Jag tänker undvika att kliva ut genom dörren idag. Jag släppte ut Tindra, 5 min senare ska jag ropa in henne. Då står hon under ett träd och totalignorerar mig. Jag tittar upp och ser en stor fet orange katt sitta i trädet. Haha stackars katt. Idag ska jag ägna hela dagen åt att se på fotboll och organisera mig lite. Jag ska skriva en lista över viktiga grejer jag måsta ha med mig till London, typ adapter och min A-Z karta.

Vet ni varför Gud skapade mannen före kvinnan?
Man brukar göra en råskiss innan man får fram en perfekt produkt.


Sofia och jag när hon var och hälsade på i Borlänge på PPPn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0