Min vanliga tur

Jag bor inte ens i London och jobberbjudandena bara haglar in! Ja, okej nu kanske jag överdriver lite, men jag har iaf pratat med rekryterare nummer 2. Hon ringde angående ett jobb som Customer Service Representive. Hon skulle skicka iväg mitt CV till företaget som jag eventuellt ska på intervju hos nästa måndag. Det kanske inte är precis vad jag vill jobba med, men det är ett jobb som ger pengar. En bra början helt enkelt och jag ska göra så gott jag kan på intervjun om jag får möjligheten =) Om inte annat så är det bra att öva på att gå på intervjuer, jag har bara varit på jobbintervju en gång och det var när jag skulle börja jobba på distansapoteket, inte så avancerat med andra ord. De andra jobben har jag fått genom mitt CV utan intervju. Så nu väntar jag på ett mail från henne med en beskrivning av jobbet. Spännande =)


Kommentarer
Postat av: carro

HOPPAS och jag håller tummisarna för du f¨r det så kan jag komma och hälsa på i vår:D En weekend.

2010-06-11 @ 16:55:42
URL: http://www.fitnessessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0