Pappas födelsedag

Jag har proppat i mig massa tårta samtidigt som jag ser på matchen mellan Frankrike och Uruguay. Pappa fyller 48 idag. Om två år fyller han 50, då ska han få biljett till OS i London, bra present va? Undra när man kan börja köpa biljetter.. Han ska få bo i mitt mansion med helpension.


Johan var och köpte tårta (i min familj undviker vi bakning och matlagning haha)


Jag var ute och sprang och passade på att plocka värsta feta buketten under nedvarvningen.


Visst är dom fina?! Jag redigerade bilderna lite så att de skulle få lite mer färg :P

Jag fick en glad överraskning,, jag fick 1000 kr mer i skatteåterbäring än vad jag minns jag skulle få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0