Söndagsmys

Nu är jag seg minsann, för att inte tala om hur hungrig jag är! Jag slösprang 5 km på löpbandet på 33 minuter tillsammans med melodifestivalen i lurarna, så där lite lagom glitter och glamour. Efter löpbandet gick jag på skivstång/kondition passet, jag måste ju pumpa mina muskler lite emellanåt. Det behövde jag efter att ha suttit och degat i soffan oavbrutet sen jag vaknade halv 11. Jag har spelat Super Mario på supernintendo och lyssnat på Billie the vision, slappdag med andra ord.

Nu ska jag äta gröt och ägg samtidigt som jag ser på filmen på fyran. Vet dock inte vad det är för film, svensk är den iaf.


Kan det bli mer nostalgiskt?


För 4 månader sen hade jag förmodligen tyckt att detta vinterlandskap var vackert... men nu i slutet av Mars hade jag helst sluppit det. Jag vill ha skinnjackan och gladiatorsandaler på mig nu!


Kommentarer
Postat av: carro

Åh, så skoj med nintendo

2010-03-21 @ 22:31:59
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0