TUR är min inspirationskälla

Det luktar pengar viskar jag lite diskret i Teresias öra när vi står i våra gröna piké i entrén på Svenska Mässan och hälsar fackbesökarna välkomna. Jag älskar kostymnissar, en sån ska jag också bli. Jag vill också vara en viktig människa som får gå på mässor och mingla med resten ur branschen. Nästa år är det jag som står där på TUR-mässan i min egen monter, Angelicas Event och marknadsföringsbyrå. Hör ni hur fint det klingar?

Dagen flöt på utan problem. Efter några jobbpass tog jag och Carro en tripp till Bag-in-box-pyramiden och provsmakade vin. Precis vad vi behövde efter en dag som denna :P
Åååå vi har varit med och tävlat om en resa till Köpenhamn. Jag och Carro längtar inte efter en strand i Thailand eller en kryssning på Karibiska haven, nej allt vi begär är en resa med Öresundståg till Köpenhamn. Vi vill dricka vin och äta röda korvar på en uteservering på Ströget. Jag vill ha en dansk man som viskar kärleksfulla ord på danska i mina öron.

Men ack så trött man blir av att jobba på mässor. Vi har nyss varit och käkat italienskt och nu ligger vi helt utslagna i varsin säng. Jag har sett så mycket fina karlar idag så nu har jag mycket att fantisera om när jag ska sova.

Guten Nacht!










Kommentarer
Postat av: carro

Trött i fötterna?! haha Jag saknar dig. När ska vi hänga?! Funderar på dra hem i april, slutet så kanske vi kan hänga lite då. KRAMIS

2010-03-29 @ 17:09:45
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0