Allt tar sin tid

Men satan vilken tid det skall ta att läsa igenom en 70 sidors uppsats. Jag vet inte hur många gånger vi har scrollat upp och ner i denna uppsats och ändrat ska till skall men ändå finns det några ska kvar. De ska bort! Det skall icke vara några ska i vår uppsats, det ser bättre ut med skall. Jag trodde att jag vid den här tiden skulle befinna mig på Kupolen och inhandla min belöning. Erkänn att ni är lite nyfikna på vad belöningen blir för något? Becca ska också köpa en belöning till sig själv, hon ska köpa kompresser. Min belöning är bättre.

Jag har 20 sidor kvar att läsa, men nu ska vi laga lunch innan vi svälter ihjäl. Det vore typiskt mig att gå och dö innan jag ens tagit examen. Min vanliga otur..


Becca har lämnat uppsatsläsandet för att agera kökspiga.


Själv så håller jag på att svälta ihjäl. Likt en tiggare står jag vid Beccas fotknölar och ber om ett riskorn.

Kommentarer
Postat av: jennifer

duktigt, allt bra annars?

2010-05-18 @ 18:32:29
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0