Chack och klack & nagellack

Dagen till ära har jag duschat och målat naglarna, då är det en bra dag. Jag trodde jag skulle känna mig lyckligare. Ja alltså jag skulle väl inte kunna påstå att jag är olycklig. Uppsatsen är klar! Nu ska vi bara läsa igenom den för att försäkra oss om att det inte finns några slarviga stavfelningar sedan ska vi gå till skolan och skriva ut den så att vi kan förbereda oss inför slutseminarium som är någon gång mellan 24-28 maj. Jag har brev som väntar på mig i skolan, någonting från Heilbronn University, tror det kan vara mina betyg, mina toppbetyg från höstterminen ;) Tänk om alla skulle vara lika intelligenta som mig, vilken utopisk värld.

Efter en snabbis på skolan ska vi gå till Kupolen, jag ska köpa en belöning till mig själv. Världens bästa belöning.
Haha det här är lycka det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0