En näsa som rinner :(

Ibland får man gnälla lite va? Jag blir aldrig förkyld, men nu har jag blivit jätteförkyld så där bangbom. Kan man utveckla pollenallergi på senare dar? Eller så kan det va att jag envisas med att sitta i blöta träningskläder i flera timmar efter träning :P Jaaa, jag är lite sunkig, believe it or not. Med det känns som ett projekt att duscha direkt efteråt, jag är ju vrålhungrig efter träningen och jag vill väl inte riskera att tuppa av i duschen och försvinn ner i badkaret.. nä fy tusan, då sitter jag hellre i svettiga kläder tills svetten torkar in i huden på mig. Japp och där har jag ödslat 5 rader på mitt svett.






Ja, alltså ni ser ju hur sjuk jag är. Jag är så förkyld att jag inte ens kan känna doften av min nya bok. Jag älskar doften av böcker! Jag vill ha en parfym som luktar bok. Jag snorar, nyser och gråter. I sängen kan jag inte ligga länge i, jag ska gå och träna skivstång istället. Jag tror inte på att man kan dö av att träna när man är förkyld. Lite motion kan väl inte vara farligt? Det som inte dödar det härdar.


Kommentarer
Postat av: carro

Krya på dig!

2010-05-19 @ 19:58:30
URL: http://www.fitnessessan.com
Postat av: Cissi

Man kan få allergi på senare år :P

2010-05-19 @ 21:01:07
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Anna

Bli frisk! men ta de lugnt Angelica.. man kan dö av infektion i kroppen så det är inte bra att hårdträna vid förkylning.. promenader och annan lättmotion är bra dock har jag hört :)

2010-05-19 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0