Dejting är inget för oss

hahaha jag älskar att ha helseriösa konversationer med Sofia på msn. Ulises har blivit kär så nu flyger kärleksgudarna här på sture. Men killar kan väl inte bli kära eller?? Ulises svar på det blev, hahahahahah.. hmm tydligen så kan de alltså det.


Sofia! säger:
det var värst=) när ska vi bli kära? hahah
*Angie* säger:
jag tror inte på kärleken
Sofia! säger:
nej den är förbannat överskattad
*Angie* säger:
det är bara ett ord som får mig att se rött
Sofia! säger:
är det så illa?
*Angie* säger:
illa är bara förnamnet, var träffar man killar som inte bara vill ligga?
Sofia! säger:
det är faktiskt en väldigt bra fråga...inte på harrys iaf!
Sofia! säger:
vart träffar man de som vill gå på bio, ut och käka, dejta liksom?
*Angie* säger:
etage kanske?
Sofia! säger:
haha tror du? eller gymmet kanske
*Angie* säger:
ja men absolut, jag är skitsnygg när jag svettas
*Angie* säger:
eller ska vi bara hänga liksom vid de lösa vikterna?
Sofia! säger:
ja, jag tror det e en bra idé...spela dumma och be om hjälp och sånt
*Angie* säger:
Sofia, vet du vad? Nu ska det här dejtas
Sofia! säger:
jaa, visst skulle det vara kul! vi gör det!
*Angie* säger:
men hörru, vi ska ju inte va allt för seriösa nu =)
Sofia! säger:
neej neej neej klart vi inte ska!!
*Angie* säger:
pjuh, jag trodde du mist förståndet helt
Sofia! säger:
neej jag vill bara ha nån jag kan ringa när jag vill skeda framför en film liksom, inget mer=)
*Angie* säger:
Sofia, du satte nyss ord för vad jag ville skriva
Sofia! säger:
jemen tänk vad perfekt det skule vara, men vart hittar man nån sån?
*Angie* säger:
på hemköp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0