Nyinflyttad

Jag älskar att folkbokföra mig på ny ort så ofta som möjligt. Huxflux så dyker det ner rabattkuponger i brevlådan. Välkommen till Falun! Och generösa erbjudanden är det dessutom. Dock är jag lite dålig på att använda mina "välkommen som nyinflyttad rabatter". Jag har fortfarande kvar rabatter och små presenter att hämta ut från första gången jag flyttade till Falun och när jag flyttade till Borlänge. Jag var folkbokförd hemma hos pappa förra sommaren och gissa vad jag fick för inflyttningspresent av Jönköpings kommun?? Jo en ynklig fribiljett till Jönköpings länsmuseum. Men här uppe i Dalarna så är de jävlar i mig generösa. Här får man chokladaskar och fribiljetter till Brages hemmamatcher. Jag tror det börjar bli dags att hämta ut chokladasken på ICA på kupolen :)
Men rabatterna jag fick idag slår alla andra rabatter! Jag har fått:

100 kr rabatt på Ica Maxi om jag handlar för minst 500 kr. Med andra ord kan jag STORhandla och det kommer bara kosta mig 400 kr :) Dock så är mat för 500 kr väldigt tungt att bära. Så hur ska jag då kunna utnyttja min rabatt? utan varken bil eller körkort kommer jag inte långt på denna lilla rabattkupongen. Generöst erbjudande iaf.

Gratis träning i en vecka på Må bätte värde 450 kr. Den rabatten kommer jag DEFINITIVT utnyttja!! En vecka gratis träning efter nollningen kommer göra susen. Åhhh jag längtar redan!!! Bästa välkomstpresenten någonsin!
Gratis solning på Må bättre. Den ska jag utnyttja snarast.

Sedan så har jag fått rabatter på glasögon och linser. Men med min superdupersyn behöver jag inte dom. Någon som vill ha?

Jag har även fått storslagna inflyttningspresenter av Rolf Ericsons Bil. hehe. Jag får två trisslotter om jag provkör en ny Volvo, Renault eller Land Rover. Tror ni de kontrollerar om man har körkort?
Roffe han slår på stort, håll i hatten men vet ni vad jag får mer? Jag får 1 LITER SPOLARVÄTSKA när jag tankar minst 20 liter! Är inte det helt fantastiskt? Roffe in my heart 4-ever.

Jag har inte planerat in något bröllop i mitt liv men nu har vinden vänt och jag har evetuellt changed my mind (jag kom inte på vad det hette på svenska). Men för att jag ska få ett bröllop krävs det att min man är skotte. Och varför vill jag gifta mig med en skotte? Jo för drömmen är ju att få gifta sig med en riktig man i kilt. Det är lätt det sexigaste plagget någonsin. Frack går fetbort! Slipsnissar går också fetbort! Hahah vad töntigt det är att skriva fetbort.
Om tio minuter börjar Hells Kitchen!! Jaribaaa!!
Sista dagen på jobbet i morgon!! Vad fan ska jag äta till lunch då? Jag hatar lunchlådor!






Kommentarer
Postat av: susann

hmpf...när ja flytta vtill falun var alltja fik en gratiskupong på grillad kykling å procent på biltvätt!!!!man kanske skulle ha f-ökfört sig i alfta under somman bara för rabattens skull=)

2008-08-15 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0