Update

Här kommer en kort update om vad jag gjort senaste dagarna. Hinner inte skriva så mycket för ikväll blir det lite fest hos mig. Det är Hannas sista helg i Falun för sen flyttar hon till gbg.

  • Kom tillbaka till Falun
  • Åt på Golden med Sofia
  • Slappade framför teven med Sofia
  • Skrev en tenta som kändes jättebra så hoppas på att jag klarat den
  • Var på kåren med Becca och köpte märken till overallen
  • Gick på kupolen med Becca, köpte solbrillor och drömde om vår höstgarderob
  • Blev bjuden på mat hemma hos Becca och hade det allmänt trevligt
  • Emelie kom hem
  • Åkte till Ica Maxi för att Emelie skulle handla
  • Var ute och sprang runt Bojsensjön
  • Filmkväll hos Sara
  • Morgonjogging runt Tisken
  • Duschade
  • Rakade benen
  • Strosade på stan
  • Bolaget
  • Viktoria och Daniel kom hem till mig och hängde
  • Förberedelser för kvällen
  • Blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0