very busy och yr i huvudet

Idag gjorde jag nåt jag aldrig tidigare gjort. Jag gick hem tidigare från jobbet för att jag trodde jag skulle kollapsa och doseringsetiketterna flimmrade framför ögonon på mig. Hade jag inte gått hem hade någon stackars sate hittat mig avdankad långt nere vid SP och hade varit tvungen att överföra syre till mig för att säkerställa att mitt liv fortsatte. Nä skämt åsido men jag mådde inget bra men nu känns det bättre. Sitter hemma hos Becca och väntar på att hon ska komma hem från jobbet. Jag ska sova här nu inatt för det är sååå tråkigt att vara ensam. Becca sov hos mig inatt. Hon hjälpte mig skruva ihop alla mina nya möbler som kom med IKEA-leveransen igår. Det tog 4 timmar att få ihop allt. Helt sinnessjukt vad händig den kvinnan är, jag är mäkta imponerad. Jag suger rejält på allt som är praktiskt. Inte ens en IKEA möbel kan jag konstruera. Det är knappt så att jag kan koppla in en tv eller ens göra en kanalsökning. Jag har inget tålamod till nåt. När sista möblen skulle skruvas ihop kastade jag in handduken och slog nävarn i huvudet flera gånger för att dämpa min opraktiskhet. Jag är henne evigt tacksam för hennes frenetiska skruvande. Heh en av anledningarna till att jag föredrar att sova hos becca är att mitt rum för tillfället ser ut som en soptipp/bombattentat/överfullt av ouppackade prylar. Jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det. Kanske får bli helgens projekt.

Jag tror minsann redan att det börjar bli höst. Det är svinigt kallt ute och man vet inte riktigt vad man ska ha på sig för att rätta sig efter vädergudarna.

Jag ser fram emot ett sista år i skolbänken och jag ska plugga som fan för att få ut en examen utan några efterhängsna kompletteringar som kommer förfölja mig tills jag stupar. Något som jag mer ser fram emot är att få pengar så att jag kan inreda mitt rum och investera i en ny höstgarderob. Jag har inte shoppat något på hela jävla sommaren så nu börjar det bli dags tycker jag. Jag har inte hunnit träna på flera dagar så imorgon efter jobbet ska jag varva ner med ett varv runt Tisken. Nu ska jag bättra på mitt nagellack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0