Dagordning

Dan före dopparedagen är det mycket som måste göras.
Nummer 1 på listan är att åka till bolaget kl 9.45 för att köa utanför med alkisarna för att slippa alla sistaminutensystemisar senare på dagen.
När vi handlat klart där ska jag slå in alla julklappar som jag har köpt och när jag gjort det ska jag och Christoffer baka pepparkakor. Sen är det nog fan dags att vila lite i julstöket. När vi har vilat klart ska det rullas köttbullar på 1,4 kg köttfärs,, vad sägs om biffar i år?
Och när det är klart så ska vi klä granen och sen är det bara det viktigaste kvar, provsmakning av julmaten :)
Som ni ser kan det bli fattigt med inlägg idag, men kanske kanske kanske jag gör en liten instickare mellan mina tasks and duties,, ni måste ju få bilder från pepparkaksbaket!

Bolaget nu kommer vi!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0