Det där gick ju....

käpprätt åt helvete,,, eller okej det kändes väl lite sådär på tentan. Omtentan var svårare än den första tentan men jag har mig själv att skylla för jag hade inte pluggat tillräckligt. Jag blir så trött på mig själv ibland, på tjänstemarkandsföringsföreläsningen i torsdags så gick vi igenom Gapanalysmodellen som vi lärde oss i markandsföring2,, repetiton tänkte jag och skrev ett blogginlägg istället för att lyssna. I inlägget skrev jag om hur värdelöst det är med repetition och att jag redan kunde gapanlysmodellen... Tror ni inte då att största frågan på tentan var en fråga som man skulle förklara alla gapen i modellen?? Snopet för mig... Men jag kanske kan ha klarat tentan,, hoppas iaf! Frida vart oxå lite osäker, shit vi kände oss helt inkompetenta ju..

Hah jag fick en anonym kommentar i mitt inlägg om vansinnesfärd,, shit människan var ju helt galen och trodde dessutom att jag egentligen är blond för att jag skriver så korkade saker.. Äsch då det var väl absolut inget korkat med det, eller? Jag ska åka tunnelbana och taxi restan av mitt liv,, eller så anställer jag en chaufför :)
Frida körde efter plogbilen hela vägen till Borlänge, vi åkte i 40, enda gången jag inte trodde jag skulle dö.
Blondin i BMW gjorde en omkörning på oplogad fil,, dum blondin tycker jag.. Åhhh ge mig en kommentar om hur korkad jag är!!

Jag har städat mitt rum och tillochmed dammsugit och rensat ur lådorna med smink och annat krimskrams och snart kommer Anna hit,, vi ska spela badminton om det finns någon ledig bana. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0